ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    ציון פרסום לעסק – כל המידע אודות המוצר

    ישנן דרכים רבות לפרסם את בית העסק, באופן מודע וגם באופן פחות מודע- פרסומות בטלוויזיה, מגנטים על מקרר, ספונסרים של קבוצות ספורט ועוד. אחת הדרכים החזקות ביותר לפרסום בימים אלו הן בעזרת שלט לעסק. השלטים יכולים להיות בכל מקום ובכל גודל שבעל העסק ירצה ובכך למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים. אם תרצו להכין סמל לעסק שלכם ואתם לא יודעים אצל מי, אנחנו, רפאל תעשיות שלטים נשמח לעמוד כאן לשירותכם.

    כבר היום אתם יכולים להזמין

    תחשבו, כמה פעמים ביום אנחנו רואים שלטים לעסקים? שלטי חוצות, שלטים בכניסה לקניונים ואפילו שלטים בתוך בתי העסק עצמם, למשל בכניסה לחנות. ללא שלט, לא נוכל לדעת באיזו חנות מדובר ואפילו מה היא רוצה לשדר. שלט כבר מזמן לא מראה לנו רק איך קוראים לו, הוא יכול לשדר את אופי בית העסק ובכך למשוך אליו קהל יעד מסוים.

    סוגים רבים של שלטים

    שלט אינו חייב להיות שלט פשוט עם שם בית העסק בלבד, הוא יכול להיות הרבה יותר מזה. למשל, בשלטים בתוך כבישים עירוניים, יש מקום להכניס משפט או שניים ואפילו ציור או לוגו המאפיינים את בית העסק. השילוט יכול להיות צבעוני ומושך את העין והוא כול להיות שחור לבן. הוא יכול להיות פשוט, חד וברור, למשל "דור אקשטיין תזונה ואימונים" או יכול לרמז על משהו שכולם יודעים מה הוא למשל "השמפניה של הטבע…". השילוט יכול להיות מודפס או יכול להיבנות מאותיות בולטות. אותיות בולטות, מתאימות במבנים ציבוריים כמו קניון, שלטים הנמצאים בכניסה אליו או אפילו בתוכו. יש כל כך הרבה אפשרויות לשלטים, אז במה אתם בוחרים?

    מכינים לכם את המוצר המיוחד

    אנחנו רפאל תעשיות שלטים חברה שנוסדה על ידי האחים קורקוס ב2004 ומתעסקת בכל הנוגע לשלטים. אנחנו מתעסקים בעיצוב שלהם ולאחר מכן בבנייה או הדפסה שלו. אנחנו מבינים את החשיבות האדירה של השלטים בחיינו ולכן אנחנו עושים את העודה הזאת מתוך אמונה ורצון שבית העסק שלכם יהיה מוצלח. אז למה אתם מחכים? רפאל תעשיות שלטים מחכים לכם!

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      אלמנט עיצובי שישדרג לכם את העסק

      שלט מואר לעסק מהווה כלי אפקטיבי למשיכת לקוחות בעיקר בשעות הערב והלילה, ומהווה אלמנט עיצובי שמספק ערך מוסף רב בכל הנוגע לפרסום ושיווק. כיום, גופי תאורה כיום משולבים במגוון סוגי שלטים ובעזרתם ניתן לייצר שלטים...

      לשירות
      כך תמשכו את תשומת הלב של הלקוחות

      שלטים מוארים – מה היתרונות? שלטים מוארים הם פופולריים במיוחד, וזוכים להצלחה רבה בראש ובראשונה בזכות העובדה שהעיצוב שלהם בולט מאוד. לאורך שעות היום השלטים ימשכו תשומת לב ללא התאורה ויניעו את הלקוחות לפעולה, אך בשעות...

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם