ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    אותיות תלת מימד

    אותיות תלת מימד ייחודיות

    שלטים הכוללים אותיות תלת מימד נועדו למעשה להציג אותיות ואובייקטים נוספים בצורה המעניקה תחושת עומק ונפח. היתרון המשמעותי ביותר בשימוש בשלטים המשלבים אותיות תלת מימדיות הוא הבלטה והדגשה של השלטים, שכתוצאה מהנפח והעומק מושכים את תשומת הלב של המסתכל. שלטי תלת מימד כוללים שלטים בעלי רקע מסוים וכן גם שלטים שמכילים אותיות בלבד שמותקנות על גבי חזית הבניין ובית העסק. חברת רפאל תעשיות שלטים מתמחה בשילוט לעסקים, אותיות מוארות, שילוט תלת מימדי ונציגיה ישמחו לייעץ לכם בכל שאלה.

    השימושים השונים

    יצירת שלטים תלת מימדיים מתבצעת בכמה טכניקות שונות. אחת הטכניקות המקובלות היא חיתוך והדבקה, ובמסגרת שיטה זו מוצמדים לדפנות האותיות פסים עבים ובולטים שמעניקים תחושה של אותיות תלת מימד ולא שטוחות. בנוסף, נעשה שימוש בטכניקות כמו חיתוך אותיות בלייזר או יציקה של צורות שונות. מבחינת החומרים, רבים משתמשים בחומרPVC   שידוע בעמידותו, אך גם בגמישות עיצובית. חומרים נפוצים נוספים הינם פליז, אלומיניום ונירוסטה שכל אחד מהם מספק יתרונות משלו.

    אותיות תלת מימד לעסק

    חברת רפאל תעשיות שלטים בע"מ מתמחה משנת 2004 בתחום השלטים לעסקים, ומקפידה להעניק שירות איכותי בייצור ועיצוב פתרונות פרסומיים ושיווקיים לבתי עסק, חברות ולקוחות פרטיים. צוות החברה מסייע בעיצוב השלטים, בייצור ובהתקנה שלהם בצורה איכותית ומרשימה ובמחירים משתלמים.

    שילוט תלת מימד

    כיום, ניתן ליצור אפקטים שונים בשלטי פרסום באמצעות אותיות תלת מימד מוארות, גרפיקה מתוחכמת ומיקום אלמנטים שונים בשלט. בחירה בשילוט תלת ממדי לצרכי פרסום ושיווק מומלצת במיוחד ביחס לפתרונות אחרים. גם לאחר שלב ההחלטה שרוצים לפרסם בעזרת שלט כזה, ישנם מספר שלבים נוספים בתהליך. הצעד הראשון הוא פנייה לחברת שילוט מובילה ומקצועית שמציעה מגוון פתרונות פרסומיים. לא כל חברה בתחום השילוט לעסקים תציע שלטים תלת ממדיים, ולכן חשוב לבדוק ולסקור היטב את השוק כצעד ראשון. מומלץ לבחון ולהתרשם מדוגמאות של שלטים שהחברה תכננה, עיצבה וייצרה, הן מבחינת רמת העיצוב והן מבחינת מיקומו הטבעי וטיב השלט.

    שלטי תלת מימד לעסקים

    עם כל כך הרבה אפשרויות שילוט זמינות לפרסום העסק, קשה לעשות את הבחירה הנכונה. למרות שלכל אחד יש יתרון משלו, שלטי תלת מימד לעסקים הם אולי הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות. בחברת רפאל תעשיות שלטים ניתן להזמין שלטים עם אותיות תלת מימד. מכיוון שיש כמה יתרונות של אותיות תלת מימד שסוגי שלטים אחרים לא יכולים לספק, זו יכולה להיות אפשרות משתלמת עבור העסק שלכם.

    מה הוא הסוד להצלחה של שלטי תלת מימד לעסקים?

    אם כבר מדברים על היסודות של הצלחת שילוט תלת ימד, שלטי תלת מימד לעסקים הם בעלי מראה ותחושה ייחודיים בכך שהם יוצרים אפקט תלת מימדי. השפעת הצל והעומק גורמת לתמונה או לאותיות לבלוט ולמשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים. אותיות תלת מימד מוארות מוסיפות להשפעה שיוצר השלט שלכם בקידום העסק. כיתוב תלת מימדי יכול להתבצע ממגוון חומרים – מתכות כגון אלומיניום ופלדה, פלסטיק ואקריליק הן אפשרויות פופולריות. כל אחד מהחומרים הללו נותן גימור נהדר לשלט התלת מימד שלכם. ניתן להשתמש בשלטים בחוץ או לעיצוב הפנים.

    היתרונות הרבים של שלטי תלת מימד

    בעלי עסקים מעדיפים שילוט תלת מימד בגלל היתרונות הרבים שלו:

    גמישות עיצובית: שלטי תלת מימד לעסקים מאפשרים ליצור כל עיצוב, בין אם השלט מורכב מאותיות או תמונות. כיתוב בולט מוסיף למראה היוקרתי ומשקף הצלחה עסקית.

    הצלחה: שלט תלת מימד מעוצב היטב מעביר מסר של איכות ומשקף עסק מצליח, שזו דרך מצוינת לקדם את עצמו. שלט תלת מימד אלגנטי הופך לעתים קרובות לנקודת התייחסות, מקדם את המותג שלכם ומוסיף לקוחות פוטנציאליים לקהל הלקוחות שלכם.

    תמורה לכסף: בעלי עסקים תמיד מחפשים לחסוך ככל האפשר. שילוט אותיות תלת מימד הוא תמורה מצוינת לכסף, שכן הוא מושך תשומת לב באופן עקבי, ומוביל לעוד לקוחות חדשים בכל יום. זה גם נותן תמורה טובה כשחושבים על עמידותו ועלויות התחזוקה הנמוכות בהשוואה לצורות פרסום עסקי אחרות.

    השקעה לטווח ארוך: חומרים שונים כגון אלומיניום, פרספקס, אקריליק, נירוסטה וכו, אלו חומרים עמידים שיכולים לעמוד בקלות בפגעי מזג האוויר. לכן שלטי תלת מימד יכולים להחזיק מעמד זמן רב מאוד אם הם עשויים מחומרים באיכות טובה.

    להזמנת שלט איכותי ומושך צרו קבעו פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם חברת רפאל תעשיות שלטים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      אותיות תלת מימד מוארות

      כשאנחנו יוצאים החוצה, אין דקה שעוברת במלי שנראה שלטים מכל הסוגים- שלטי הכוונה, טוטם, שילוט פנים ושילוט חוץ, מדבקות ועוד המון סוגים שונים. אחד מסוגי השלטים הפופולריים והבולטים ביותר גם לעין וגם בתפוצתו הוא שלט בעל אותיות תלת מימד. זאת בזכות הבולטות שלו והנוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. אם אתם מחפשים חברה אמינה, מקצועית ושירותית שתכין לכם את השלט בעל אותיות תלת מימד המושלם עבורכם, אנחנו רפאל תעשיות שלטים נשמח לעמוד כאן לשירותכם. זה הזמן שלכם להפוך את בית העסק שלכם למושך ובולט יותר בעזרת שלט בעל אותיות תלת מימדיות!

      שלט אותיות תלת מימד

      השלט הבא שאתם תעשו לעסק שלכם, זה כבר ברור, הולך להיות מאותיות תלת מימד. זאת בשל היתרונות הרבים שלו. שלט אותיות תלת מימד יכול להופיע כשילוט פנים ושילוט חוץ. הוא יכול להיות בעל אותיות גדולות ואותיות קטנות, הוא יכול להיות רגיל, או מואר. גם בנוגע לאורות, יש מגוון סוגים של אורות שבעזרתן הוא יכול לבלוט. האותיות יכולות להיות מודפסות בעזרת חיתוך CNC שמאוד נפוץ כיום, ניתן להדפיס בתלת מימד מילים או אפילו את הלוגו של המקום. יש כל כך הרבה סוגים של שלטים שמערבים אותיות תלת מימד! אם אתם יודעים שזה מה שאתם רוצים לעסק אך לא בטוחים איך אתם רוצים שזה יראה, פנו אלינו ואנחנו נעזור לכם לעצב את השלט שלכם ובנוסף להכין לכם אותו!

      מי אנחנו

      רפאל תעשיות שלטים היא חברה מובילה בתחום השילוט בארץ. החברה שקיימת כבר משנת 2004 היא בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לכל סוג שלטים, בין היתר שלטים עם אותיות תלת מימד. אנחנו עבדנו עם מאות חברות, שכמה מבניהם כולם מכירים כמו צומת ספרים, המקסיקני, מגה בעיר, מחסני חשמל, VIVINO ועוד. אם את השלט הבא שלכם אחתם רוצים לעשות אצל חברה מקצועית, עם מאות לקוחות מרוצים, בעלת ניסיון וידע רחב בתחום השילוט, עם שירות מצוין הכולל עמידה בזמנים וזמינות, נשמע, שהחברה שאתם צריכים לעבוד איתה היא רפאל תעשיות שלטים!

      מאמרים נוספים

      כיצד סימון מואר עוזר בעצם לפרסום העסק?

      רבים שואלים, איך אפשר לקדם את העסק, מבלי להתעסק כל היום בפרסום? ובכן, באמת לא כל דרך לפרסם עסק כיום היא דרך הרשתות החברתיות, וישנן דרכים יותר מיושנות ועובדות על מנת לפרסם את העסק, כמובן...

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם