ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    טפטים בעיצוב אישי

    למה לעשות טפטים בעיצוב אישי?

    לחלל הפנים של בית העסק שלכם, מגיע בדיוק את אותה ההתייחסות כמו לשלטי הכניסה ולעיצוב החיצוני. בשלבים הראשונים להקמת העסק יש לעצב את החלל בצורה מזמינה ונעימה, שכוללת שילוב של מדפים, אזורי תצוגה וחללים מרווחים שבה הלקוחות יכולים להסתובב. על כן, רצוי להתייחס גם לפרטים הקטנים ביותר, שלא נאמר זניחים לכאורה, כדי להיות בטוחים שאתם נותנים תשומת לב לכל פניה בעסק. הדפסת טפטים בעיצוב אישי היא אחת הדרכים המעניינות ביותר ליצירת חלל פנים ייחודית לבית העסק שלכם. מענה בנושא זה תוכלו לקבל מהצוות המקצועי של חברת רפאל תעשיות שלטים. חברה זו פועלת למעלה מ-15 שנים, ומסייעת ללקוחות רבים במשק הישראלי.

    הוספת טפטים בעיצוב אישי – מכניסים זריקת צבע לכל חלל

    בעיניי רבים, טפטים נעלמו מן העולם אי שם בשנות השמונים, כשהבית של סבא וסבתא היה מלא בטפטים מיושנים. אבל, אם אתם מסתכלים על חנויות מצליחות רבות מאוד, הן מצליחות לשלב טפטים בעיצוב אישי כחלק מהעסק מבלי לגרום ללקוחות להרגיש לא בנוח בתוך החלל. זאת, על ידי התמקדות בשלושה פרטים קריטיים להצלחת היצירה:

    1. צבעים – מומלץ להשתמש בטפטים שמעוצבים בהתאם לפלטת הצבעים הבסיסית של העסק שלכם. למשל, אם אתם מנהלים חנויות בגדים לילדים, מומלץ לבחור בטפטים בצבעי פסטל שדומים מאוד לצבעי הלוגו שלכם.
    2. פריסה – כדי לשלב טפט בצורה עדינה בחנות שלכם, יש להדפיס צורות גיאומטריות עדינות, או אפילו את הלוגו של בית העסק, בממדים קטנים יחסית. כמובן שההחלטה נתונה לכם, אבל שווה לכם לשמור על פריסה נעימה לעין שלא תפריע ללקוחות לראות את הפריטים בחנות.
    3. הדבקה – איכות הטפט עצמו, טכניקת ההדבקה ועמידות הטפט לאורך זמן, יכולות שלושתן יחד ליצור את ההצלחה העיצובית שלה אתם ראויים. ולכן, מומלץ לעבוד עם חברה שיודעת להדפיס טפטים איכותיים ומיוחדים, שיצליחו להחזיק מעמד על קירות החנות שלכם לאורך שנים ארוכות מאוד.

    טפט בהזמנה אישית מאפשר לכם לקבל תוצאות מושלמות

    על מנת שיתקבלו תוצאות ההדפסה האולטימטיביות, ואתם תרגישו שיש תמורה למחיר, רצוי לעבוד מול גרפיקאי מנוסה. אנחנו, בחברת רפאל תעשיות שלטים, נסייע לכם ביצירת הטפט המושלם. זאת, על ידי עבודה צמודה עם טובי המומחים בתחום. לצד יכולות גרפיות מדהימות, יש לנו גם את הכלים להדפיס טפטים איכותיים בגדלים שונים – הכול, כדי להציע לכם מוצר מיוחד. אם אתם מחפשים מידע על הדבקת מדבקות הגעתם למקום הנכון.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      אותיות תלת מימד

      אותיות תלת מימד ייחודיות שלטים הכוללים אותיות תלת מימד נועדו למעשה להציג אותיות ואובייקטים נוספים בצורה המעניקה תחושת עומק ונפח. היתרון המשמעותי ביותר בשימוש בשלטים המשלבים אותיות תלת מימדיות הוא הבלטה והדגשה של השלטים, שכתוצאה מהנפח...

      לשירות
      חיתוך CNC

      טכניקות החיתוך של מוצרים שונים עברו לאורך השנים שכלולים ושדרוגים מהותיים, אשר הקלו עד מאוד על אנשי המקצוע ביצירות שונות לכל המטרות. ואולם בשנים האחרונות התפתחות משמעותית בעולם חיתוך המתכות והמוצרים הקשיחים מאפשרת להגיע לתוצרים...

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם