ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    סמל מיוחד שימשוך את עין הלקוחות

    כשנכנסים למקום כמו קניון, אי אפשר להתעלם מכמות שילוט פנים, צבעים, מוזיקה וריחות שנמצאים בכניסה לכל חנות. כל אלו מטרתן למשוך את תשומת לב הלקוח ולגרום לו להיכנס. בקניון בו יש מגוון חברות בין לאומיות מצליחות כמו זארה, פול אנד בר, מיניסו, ברשקה ועוד, קשה לחנויות שאינן מוכרות לקהל הישראלי להיות בולטות. על מנת שיהיו, הן צריך לדאוג לכך שהחנות תהיה בולטת מכל בחינה, ואחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מוצר זה שמושך את העין. אנחנו רפאל תעשיות שלטים יודעים בדיוק איך לגרום לשלט שלכם להיות הבולט ביותר.

    סימון מגוון בתוך קניון

    כשנכנסים לקניון רואים שכל שילוט פנים שונה אחת מהשני. חלק מהשלטים הינם זוהרים ומוארים, חלק בעברית ובאנגלית, חלק כוללים אך ורק את שם החנות וחלק מוסיפים ליד משפט מתאים המאפיין את אופי החנות. חשוב שתדאגו שלחנות שלכם יהיה את השילוט שיתאים לאופי שלה מצד אחד, וגם יהיה מהבולטים בקומה מצד שני. תוכלו לגרום לשילוט לבלוט על ידי גורמים נוספים כמו מוזיקה חזקה ומתאימה לאווירה של החנות, ריח טוב ומשב מזגן מרענן.

    מגוון סוגי שלטים וסמלים

    שילוט פנים אינו השילוט היחיד אותו אנחנו מכינים בחברה שלנו. אנחנו גם מכינים שילוט חוץ למבנים, שלטי חוצות ושלטים על בד עבה. השילוט יכול להיות מודפס או עם אותיות בולטות, בעל מילה אחת או הרבה מאוד פרטים, שילוט ענק או שילוט קטן, צבעוני ומשוגע או סולידי בשחור לבן. אם אינכם יודעים איך לעצב את השלט שלכם, אנחנו נשמח לעזור לכם בעיצוב ובהכנה של השלט.

    קצת על רפאל

    רפאל תעשיות שילוט היא חברה המעצבת ומכינה שלטים הנוסדה בשנת 2004 על ידי האחים קורקוס. מאז, בזכות עבודה קשה אנחנו נחשבים למובילים בארץ בתחום השילוט. חברות מוכרות רבות פונות אלינו ואנחנו מעצבים להם שלטים באופן קבוע כמו מחסני תאורה, המקסיקני, צומת ספרים ועוד. אם אתם מחפשים חברה שמכינה שלטים עם שירות מעולה ועמידה בזמנים, זמינות תמידית ומקצועיות בלתי מתפשרת במחירים מצוינים- רק רפאל תעשיות שילוט!

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      מה מיוחד כל כך במוצר כל כך פשוט?

      ישנם דברים קטנים שמושכים את תשומת בלב שלנו, בין אם אנחנו מבחינים בכך במודע ובין אם לא. אחד הדרכים להשקיע בפרסום מוצר, חנות או שירות של אדם הוא על ידי שלטים. אותם אנחנו רואים בכל...

      לשירות
      עמודי הכוונה - כבר לא צריכים לחפש

      עמוד הכוונה פרסומי בדרך כלל בגובה של עד 3 מטר, מיועד להצבת מידע פרסומי או ניווט. העמוד הוא רב תכליתי, שכן הוא יכול לשמש כאמצעי פרסום חוצות או כפתרון פרסום פנים. הבנייה, שנוצרה בעיצוב ייחודי,...

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם