ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    עמודי הכוונה – כבר לא צריכים לחפש

    עמוד הכוונה פרסומי בדרך כלל בגובה של עד 3 מטר, מיועד להצבת מידע פרסומי או ניווט. העמוד הוא רב תכליתי, שכן הוא יכול לשמש כאמצעי פרסום חוצות או כפתרון פרסום פנים. הבנייה, שנוצרה בעיצוב ייחודי, מסוגלת להשתלב בצורה מושלמת בפנים העיר, ולהפוך לקישוט שלה בחושך. כדי שהעסק שלכם יראה על ידי קלוחות פוטנציאליים כדאי לכם להשקיע בהצבת עמוד הכוונה על העסק שלכם, תוך כדי שילוב של פרסומות מקורית. חברת רפאל תעשיות שלטים מתמחים בייצור והתקנת עמודי פרסום והכוונה עבור מגוון עסקים, ויעזרו לכם לא רק בהתקנתו אלא גם בעיצוב המקורי שלו.

    היכן המקום הטוב ביותר להצבת עמודי הכוונה?

    עמודי הכוונה מספקים מידע על המיקום. הם יכולים להודיע ​​היכן נמצאת החנות, המשרד או המכון. עמודי פרסום מושכים את תשומת הלב של הקהל ומודיעים לו ויזואלית על מוצר או שירות מסוים. העיצובים משלבים בהצלחה את הפונקציונאליות של העסק. טכנולוגיות מודרניות מאפשרות לצייד אותם בתכונות מעניינות רבות ולהפוך את הפרסום ליצירתי. בנוסף, עמוד אחד יכול לשמש מספר ארגונים המבצעים קמפיינים פרסומיים. עתים קרובות עמודי הכוונה ופרסום מוצבים על ידי חברות גדולות בנוף העירוני. עמודים כאלה משתלבים בצורה הרמונית בעיר.

    ממה מורכבים עמודי הפרסום?

    עמוד פרסום יכול להיות חד צדדי או דו צדדי, המורכב ממספר אלמנטים:

    • מסגרת עשויה מתכת קלה;
    • זכוכית אקרילית;
    • מערכות תאורה המורכבות מנורות פלורסנט.

    ניתן למצוא גם סוגים שונים של עמודי פרסום, כגון:

    • עמודי פנים. הם משמשים כמחווני כיוון בבניינים גדולים (קניונים, מרכזי עסקים ומתקנים אחרים).
    • עמודי פרסום חוץ. הם עשויים בעיצוב המקורי, ומשתלבים בעיצוב הנוף העירוני.
    • ניווט. אלו הם עמודים שנועדו לגרום ללקוחות לנווט טוב יותר בשטח.

    עמוד אחד יכול לשמש בו זמנית על ידי מספר חברות כדי להשיג את מטרותיהן. משימת הניווט, עבור עמודים, היא מעל הכל, כאשר תפקידם המשני של העמודים יהיה קידום ופרסום המוצר או שירותים. בין יתר כלי הפרסום הללו בולטים ועמודים בגובה של עד 3 מטרים. לרכישת עמודי הכוונה והצבתם במקום בולט עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלכם צרו קשר עם רפאל תעשיות שלטים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      חיפוי קירות - בטון אדריכלי

      חיפוי קירות הוא הטרנד המוביל בעיצוב המשרדים והבית. אופן החיפוי מגיע בצורות שונות ובאמצעות מגוון גדול של חומרים כמו : גרניט פורצלן עמיד ובמגוון צבעים, שעם טבעי וחם או קרמיקה מגוונת, פלטות אלוקובונד, בטון אדריכלי וקיר...

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם