ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    פרסום יעיל של עסקים או מוצרים – איך זה עובד?

    ישנן דרכים רבות לפרסם עסק או מוצר. זה יכול להיות על ידי מדבקות, שלטים, פרסומות ברשתות, ספונסרים של קבוצות ספורט ועוד. אחת הדרכים שבהם ניתן לפרסם את העסק בצורה היעילה ביותר היא על ידי הדבקת מדבקות. אם אתם מחפשים מקום שתוכלו להדפיס בו מדבקות, עם יחס אישי מעולה, עמידה בזמנים, זמינות ובאיכות הטובה ביותר, רפאל תעשיות שלטים כאן בשבילכם. רפאל, אשר כבר שנים מתמחים בהדפסת מדבקות, יגרמו לכך שהמדבקות של העסק שלכם יהיו מעוצבות הכי יפה ויהיו עמידות ונגישות לכולם.

    חשיבותו של הדרך הנכונה לפרסום

    זה נכון שאולי הדפסת מדבקות אינה הדרך הפופולרית ביותר בפרסום בתי עסקים, אך אי אפשר להתווכח על זה שמדבקות לגמרי עושות את העבודה ויש סיבות מספיק טובות לכך שההשקעה הבאה שלכם בפרסום תהיה על מדבקות. ראשית, הן זולות. מאות מדבקות אם לא אלפי מדבקות עולות כמו שלט אחד. יחד עם זאת ששלט הוא גדול ובולט יותר, לפעמים פרסום צריך להיות במקומות קטנים, שמדבקות מאפשרות את הגישה לכך. למשל, חדרי שירותים במסעדות, על קירות ברחוב, על מגני מסך בטלפון, מחשבי נייד, רכבים ועוד המון דוגמאות. לפעמים, עסק נחקק יותר טוב בזיכרון כשרואים אותו על החלק האחורי של הרכב מאשר שרואים אותו בשלטי חוצות. בנוסף, אם אנשים מחליטים שהם מדביקים על החלק האחורי של הרכב שלהם מדבקה, סימן שהם מתחברים למוצר או לבית העסק, ואוטומטית אותה מדבקה באה עם המלצה. ככה, ניתן לדעת שאי שם קיים לקוח מרוצה. המדבקות הן נגישות, זולות ואפשר להדביק בכל פינה.

    על היצרנים

    אנחנו רפאל תעשיות שלטים מעצבים ומכינים שלטים ממגוון סוגים, גדלים וצבעים למטרות שונות, ובין היתר מתעסקים בהדפסת מדבקות. החברה הוקמה בשנת 2004 על ידי האחרים קורקוס ומאז היא רק בעלייה. החברה הכינה אלפי שלטים לחברות שונות, ובינהן חברות מוכרות כמו מגה בעיר, מחסני תאורה, מקסיקני, צומת ספרים ועוד המון. אם אתם בעלי עסק ואתם רוצים להכין שלט אחד או להדפיס מדבקות עם הלוגו של בית העסק, אנחנו נשמח לעשות זאת בשבילכם!

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      ייצור שלטים

      ייצור שלטים הוא תהליך מורכב שבו קשה לקבוע מחיר קבוע לכל השלטים. כל עיצוב הוא ייחודי, ולכן העלות הסופית שלו תלויה בגורמים רבים ושונים. בחברת רפאל תעשיות שלטים מייצרים מזה שנים שלטים מקוריים וייחודיים למגוון...

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם