ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    סמלים מוארים לכל עסק – פתרון מסקרן לקידום העסק

    בעולם בו לכל בית עסק יש רעיון מקורי, בין אם מורכב ובין אם פשוט, התחרות בין העסקים הופכת להיות יותר מאתגרת. לחשוב כל פעם מהקופסא ולקוות שהרעיון המקורי לפרסום בית העסק יעבוד. אחד הטרנדים הקרבים שהולכים להיות חזקים, שהיו בעבר פופולריים הם שלטי לד האורות הזוהרים, הצבעים החזקים והדומיננטיות של השלטים יכולים לגרום לבית העסק להראות מושך ומסקרן. אנחנו, רפאל תעשיות שילוט מומחים ביצור שלטים לכל צורך, ושלטים בלד מואר בפרט.

    שלטים מוארים בלד לבית העסק שלכם

    כשחולמים על שלט בולט, דומיננטי ובלתי נשכח, שלטי לד יהפכו את החלון למציאות. אותם צבעי לד שהיו פופולריים לפני שנים, לאט לאט חוזרים לאופנה וכובשים את עולם השלטים. שלטי הלד יכולים להיות כשלטי פנים, שלטי חוץ, שלטי הכוונה ועוד. בנוסף, הם יכולים להוות כשילוט לקישוט במרכז החנות. הם לא רק יפים ואופנתיים, הם גם בולטים מאוד. כשרואים שלט לד מרחוק, קשה להסיר ממנו את העיניים ואותו לקוח שרואה את השלט ודאי לא ישכח אותו ואת מה שכתוב בו. כך, אותו לקוח כנראה יכנס מיד לבית העסק או יזכור את שמו וילך אליו בעת הצורך.

    מגוון השלטים שלנו

    שלטי לד אינם השלטים היחידים שאנחנו ברפאל תעשיות שלטים מכינים. אנחנו מציעים שלטים מוארים אחרים שהם לא לד, שלטים מודפסים, שלטים עם אותיות בולטות, שלטי הכוונה, שלטי חוצות, שלטים מבד, שלטי פנים ושלטי חוץ, שלטים בצבעי שחור לבן ושלטים צבעוניים ומשוגעים, גופנים בשלל עיצובים וגדלים, שלטים בעלי מילה או שתיים ושלטים מלאים בפרטים. לא משנה איזה רושם אתם רוצים להשאיר על בית העסק שלכם בעזרת שלט, אנחנו נוכל לעזור לכם לעצב ולהכין אותו איך שנראה לכם הכי מתאים.

    אודות חברתינו – מי אנחנו?

    כשמדובר על שלטים למגוון בתחומים עם ניסיון רב זה ברור שמדברים על רפאל תעשיות שלטים. החברה שנוסדה בשנת 2004 על ידי האחרים קורקוס כיום היא אחת החברות המובילות בישראל לשילוט, ואף עיצבה והכינה שלטים לחברות מובילות כמו מגה בעיר, המקסיקני, מחסני תאורה ועוד.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      שלטי פח

      שלטי פח עמידות לאורך שנים אין בעל עסק שרוצה במכוון לגרום לבית העסק שלו להציג מצג לא מקצועי כלפי חוץ. שהרי כולנו מבינים עד כמה מהותי הוא הרושם הראשוני של הלקוח. על כן, מידת הנכונות שלכם...

      לשירות
      דפוס

      אצלנו ניתן להזמין גם פתרונות דפוס במחירים אטרקטיביים ! מעטפות / כרטיסי ביקור / פולדרים / חשבוניות וקבלות / תפריטים / פלאיירים / מגנטים / יומן מעוצב וכו'

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם