ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    להאיר את הדרך לעסק שלכם – מהי הדרך לפרסום נכון?

    בית העסק שלכם קיים כבר שנים רבות וניכר שהשלט כבר ישן ולא רלוונטי למה שאתם רוצים לשדר. אחת הדרכים לרענן את בית העסק או החנות היא לעשות שינויים קטנים שעושים הבדל גדול, למשל להחליף את השלט בכניסה. אם אתם רוצים להביא משהו חדשני, בולט וייחודי, אנחנו מציעים לכם להביא שלט מואר לעסק שיהיה בולט כך שכל מי שיעבור ליד לא יפספס. אם אתם מחפשים חברה אמינה ומוכרת שתכין לכם את השלט, אנחנו רפאל תעשיות שלטים נשמח לעמוד כאן לשירותכם.

    מדוע מוצר זה נחוץ לעסק שלכם?

    כבר לפי השם, ניתן להבין שעיצוב שלט מואר לעסק אינו דומה כלל לשלט רגיל. שלט מואר מושך את תשומת ליבם של האנשים שעוברים ליד, לא משנה היכן ממוקם השלט, האם האו גדול או קטן, לאיזו מטרה והאם יש חושך או אור בחוץ. תמיד השלט יהיה בולט וכנראה שזאת אחת המטרות של בית העסק שלכם- שיהיה בולט לא משנה מה. בין אם אנשים מיד מבחנים בו וזוכרים ובין אם לא, השלט כל כך בולט שהוא יכנס לתת מודע של העוברים והשבים וסיכוי סביר שאותם לקוחות יכנסו לבית העסק ויזכרו אותו.

    מגוון השלטים שלנו

    שלט מואר לעסק אינו השלט היחידי אותו אנחנו עושים ברפאל תעשיות שלטים. אנחנו מכינים שלטים גם לא מוארים, שלטים בכל הגדלים, מצבעים משוגעים וגם בצבעי שחור לבן, בשלל סוגים של גופנים, שלטים מודפסים ושלטים המורכבים מאותיות בולטות, שלטים בעלי מילה אחת ואפילו בעלי כמה משפטים. השלטים יכולים להיות מודפסים ושלטים המורכבים מאותיות בולטות, שלטים בעלי מילה אחת ואפילו בעלי כמה משפטים. לא משנה איזה שלט מתאים לאופי העסק שלכם, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו ואנחנו נעזור לכם לעצב ולהכין את השלט המושלם לעסק שלכם.

    קצת על החברה שלנו רפאל

    בשנת 2004, אנחנו האחים קורקוס הקמנו את רפאל תעשיות שלטים. כיום, אנחנו אחת החברות המובילות בארץ ליצור שלטים, והכנו שלטים לעסקים מוכרים כמו צומת ספרים, המקסיקני, VIVINO, מחסני תאורה ועוד המון חברות מוכרות בשוק.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      סמל מיוחד שימשוך את עין הלקוחות

      כשנכנסים למקום כמו קניון, אי אפשר להתעלם מכמות שילוט פנים, צבעים, מוזיקה וריחות שנמצאים בכניסה לכל חנות. כל אלו מטרתן למשוך את תשומת לב הלקוח ולגרום לו להיכנס. בקניון בו יש מגוון חברות בין לאומיות...

      לשירות
      ציון פרסום לעסק – כל המידע אודות המוצר

      ישנן דרכים רבות לפרסם את בית העסק, באופן מודע וגם באופן פחות מודע- פרסומות בטלוויזיה, מגנטים על מקרר, ספונסרים של קבוצות ספורט ועוד. אחת הדרכים החזקות ביותר לפרסום בימים אלו הן בעזרת שלט לעסק. השלטים...

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם