ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    כיצד סימון מואר עוזר בעצם לפרסום העסק?

    רבים שואלים, איך אפשר לקדם את העסק, מבלי להתעסק כל היום בפרסום? ובכן, באמת לא כל דרך לפרסם עסק כיום היא דרך הרשתות החברתיות, וישנן דרכים יותר מיושנות ועובדות על מנת לפרסם את העסק, כמובן עם נגיעה של חדשנות. אם אתם רוצים להצהיר איפה נמצא העסק שלכם ולדאוג שכל מי שעובר בסביבה יראה, תדאגו לעסק שלכם ע"י סימון מיוחד. שלטים מוארים יגרמו לכל מי שיעבור ליד בית העסק שלכם להבחין מיד בשלט, וגם אם לא יכנס לחנות מיד הוא ודאי יזכור אותה. אם אתם מעוניינים בשלט מואר, אנחנו רפאל תעשיות שלטים נשמח להכין לכם את השלט המדויק עבוכם.

    צבעוניות בסימון העסק

    כשמדברים על שלטים מוארים אי אפשר להתעלם מזה שהדבר הראשון שעולה לנו בראש זה העובדה שהוא כנראה יבלוט. בין אם זה בצבעים מגוונות ובים אם זה בצבע אחד, בין אם זה כל השלט או חלקים ממנו, כששלט הוא מואר מיד הוא יהפוך להיות בולט יותר. על מנת לגרום לאנשים לזכור את השם של החנות, הקניון או בית העסק שלכם, יצירת שלט מואר ודאי יגרום לרבים לא לשכוח את שם המקום.

    מגוון השלטים שלנו – מה אנו מציעים?

    מלבד שלטים, אנחנו ברפאל מציעים מגוון סוגים של שלטים. שלטים מודפסים ושלטים עם אותיות בולטות, שלטים צבעוניים עם גופן משוגע ושלטים ותר רגועים בשחור לבן, שלטים בעלי כיתוב ברור, חד וקולע ושלטים שמרמזים על המוצר, שלטים בעלי מילה או שתיים ושלטים המורכבים מכמה משפטים. יש עוד המון דוגמאות לשלטים, אתם תמד מוזמנים להתייעץ איתנו על מה אתם רוצים לשדר לעולם, ואנחנו בעזרת התקציב שלכם והמידע על בית העסק נכין ונעצב לכם את השלט המדויק עבורכם.

    מי אנחנו ומה מיוחד בנו?

    ישנם המון חברות המייצרות שלטים אך מעטות הן כמו רפאל תעשיות שלטים. עם ניסיון של 18 שנה, החברה לייצור שלטים של האחים קורקוס היא  היא אחת החברות המובילות והמוכרות בתחום. עם עיצובי שלטים למספר חברות מוכרות כמו מחסני תאורה, צומת ספרים והמקסיקני אנחנו ידועים כמספר אחת בתחום השלטים בארץ!

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      שילוט למשרדי העסק שלכם

      שילוט למשרדים הוא לא כל כך פרסומת אלא מרכיב בעיצוב הפנים המשרד של החברה, פרט נוסף שמעורר כבוד מלקוחות ומגביר את נאמנות העובדים. ככלל, שלט למשרד הוא לוגו חברה עם או בלי תאורה אחורית. בעת...

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם