ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    טוטם

    שלטי הכוונה – עמוד טוטם

    עמודי שילוט הכוונה נועדו בכדי להציג את שמות החברות אשר נמצאות במבנה גדול ועל מנת לראותם ממרחק גדול.

    קיימים מספר סוגים של עמודי שילוט: שילוט הכוונה, עמוד טוטם, מונוליטים.

    חברת רפאל תעשיות שלטים מתמקצעת בכל פתרונות השילוט – החל ממשרד קטן ועד למבנה רחב שוליים.

    למידע נוסף הנוגע לאותיות מוארות צרו איתנו קשר.

    עמוד הכוונה

    עמוד הכוונה הוא עמוד שילוט שממוקם לצד כבישים ראשיים או צמתים מרכזיות באזורים חשופים בהם צריך להתמודד עם עומסי תנועה כבדים. עמוד הכוונה למעשה נושא את השלט שמותקן עליו, כאשר ישנם גם שלטים שמגיעים לגובה של כמה קומות, דוגמת אלה המוצבים לצד נתיבי איילון. עמודי ההכוונה מתוכננים כך שיוכלו לשאת היטב את משקלו של העמוד ושל השל השלט עצמו, ומשום כך הם בנויים בצורה מסוימת ועשויים מחומרים עמידים וחזקים. בנייה של עמוד הכוונה איתן מבטיחה את עמידותו, חוזקו ויציבותו וכמו כן, מומלץ שחברה המקצועית ומיומנת כמו רפאל תעשיות שלטים תהיה אחראית על תכנון, ייצור והתקנת העמוד והשלט.

    עמוד הכוונה – מאפיינים וייתרונות

    בניה של עמודי הכוונה מבטון מזוין נועדה להבטיח את חוזקם ועמידותם בפני תנאי מזג האויר המשתנים, ומפני גורמים בלתי צפויים כמו רעידת אדמה או תאונה שתוביל לפגיעה חזקה בו. עמוד הכוונה למעשה מורכב מזיזים בהם יש ברגים המיועדים לחיזוק השלט המיועד להיות ממוקם בראש העמוד. בתחתית העמוד ישנה תושבת פלדה שאף היא בחוזק מסוים כפי שקובעים התקנים בנושא. החברה שמייצרת את העמוד חייבת לוודא שהוא עשוי בדרגת חוזק בהתאם לתקנים הקובעים בנושא.

    עמוד הכוונה – אמצעי ופתרון שילוט יעיל

    עמוד שילוט והכוונה שמיוצר בצורה מקצועית מבוסס על תבניות ושבלונות מדויקות. תהליך הייצור קבוע, מוקפד ומבוקר על ידי צוות הנדסי מיומן ומנוסה שמכיר את התחום ובקיא בכל תהליכי הייצור של העמוד,  וזאת תוך שמירה על חלוקת משקלים נכונה. לעמודים נוספים אביזרי נלווים ואביזרי משנה שמתאימים באופן ספציפי לכל שלט, כאשר האביזרים האלה מגיעים בעובי מינימלי מסוים בהתאם לתקן. חברת רפאל תעשיות שלטים הוקמה על ידי אחים ממשפחת קורקוס בשנת 2004, ולאורך שנות פעילותה שמה דגש רב על מתן שירות איכותי ומוביל בייצורם ועיצובם של שלטים ללקוחות פרטיים ולעסקים, בנוסף ליבוא ושיווק שלטי לד במגוון דגמים וגדלים. צוות החברה מנוסה ומקצועי, וישמח לסייע בעיצוב השלטים ובהתקנתם בצורה מיומנת שתסייע לכם בפרסום ושיווק בתי עסק שונים, במגוון רחב של מקומות.

    עמוד הכוונה

    עמוד טוטם

    עמודי שילוט והכוונה או עמוד טוטם מיועדים להציג שמות של חברות שנמצאות במבנים גדולים וזאת במטרה שניתן יהיה לראות אותם ממרחק רב. ישנם מספר סוגי עמודי שילוט והכוונה: שילוט הכוונה, מונוליטים ועמוד טוטם. חברות מקצועיות שמתמחות בייצור, עיצוב, התאמה והתקנה של שלטים לעסקים, מספקות גם עמודי שילוט והכוונה מסוג עמוד טוטם שנועדו להציג בצורה ברורה את שמותיהן של החברות שנמצאות במבנה ומאפשרים הכוונה והתמצאות נוחה הן במבנה והן מחוצה לו.

    המטרות של שלטי הכוונה – עמוד טוטם

    עמודי טוטם מיועדים לכמה מטרות אינפורמטיביות וכן לסיוע בהכוונה ובהתמצאות במבנים ובבניינים ומחוץ להם. השילוט הייעודי ממוקם, ברוב המקרים, במשרדים, חדרים, חדרי ישיבות, לובי, שירותים, מעליות ועוד. בנוסף, ניתן למצוא עמודי שילוט גם בבתי חולים, מרכזים מסחריים, בתי מלון, אזורי תעשייה, בנייני מגורים וכו'. בעזרתם של עמודי השילוט – טוטם ניתן למפות בצורה קלה ויעילה את מגוון העסקים שנמצאים בבניין וללא ספק הדבר מסייע בהכוונת העוברים והשבים.

    עמודי טוטם במבחר עיצובים ומגוון דוגמאות

    חברות מקצועיות המתמחות בייצור שלטים לעסקים מספקות שירותי תכנון, עיצוב וייצור שילוט ועמודי הכוונה. השלטים הללו מיועדים לבנייני משרדים, מרכזים מסחריים, מוסדות ציבוריים, ועוד ומספקים יתרונות רבים לעובדים, לבתי העסק ונותני השירותים לקהל הלקוחות והציבור הרחב. עמודי השילוט וההכוונה מגיעים במגוון עיצובים מרשימים, סגנונות, צבעים ודוגמאות ובאמצעות המיכון והציוד המתקדמים יש אפשרות להתאים את עמודי הטוטם באופן אישי ומדויק לצרכי ודרישות הלקוח. עמודי טוטם מאפשרים לשמור על מיתוג איכותי של העסק או המקום ולהתאים שילוט הכוונה שמשתלב היטב בקו העיצובי של המבנה.

    תכנון, עיצוב והתקנת עמוד טוטם

    חברת רפאל תעשיות שלטים נוסדה בשנת 2004 על ידי האחים קורקוס והפכה עם השנים לאחת החברות המובילות בתחום שלטים לעסקים בישראל. החברה מקפידה להעניק ללקוחותיה שירות איכותי ומוביל בייצור, התקנה ועיצוב שלטים לעסקים וללקוחות ופרטיים וזאת לצד ייבוא ושיווק שלטי לד במגוון סגנונות, סוגים וגדלים. צוות החברה המנוסה והמקצועי מסייע בעיצוב השלטים ובהתקנה שלהם בצורה איכותית ומיומנת שמסייעת לשיווק ופרסום עסקים ומסרים מכל הסוגים במגוון רחב של לוקיישנים באופן אטרקטיבי ומרשים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      ייצור שלטים

      ייצור שלטים הוא תהליך מורכב שבו קשה לקבוע מחיר קבוע לכל השלטים. כל עיצוב הוא ייחודי, ולכן העלות הסופית שלו תלויה בגורמים רבים ושונים. בחברת רפאל תעשיות שלטים מייצרים מזה שנים שלטים מקוריים וייחודיים למגוון...

      לשירות
      אלמנט עיצובי שישדרג לכם את העסק

      שלט מואר לעסק מהווה כלי אפקטיבי למשיכת לקוחות בעיקר בשעות הערב והלילה, ומהווה אלמנט עיצובי שמספק ערך מוסף רב בכל הנוגע לפרסום ושיווק. כיום, גופי תאורה כיום משולבים במגוון סוגי שלטים ובעזרתם ניתן לייצר שלטים...

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם