ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    שלטי חוץ מוארים

    שלט הוא טכנולוגיית פרסום ומידע פשוטה אך יעילה למדי המאפשרת לחברה להתפרסם וללקוח לבחור את המותג הדרוש לו. שלטי חוץ מוארים, אותיות תלת מימדיות עם ובלי תאורה, קופסאות תאורה, עיצובי ניאון ושלטים משולבים משמשים לעתים קרובות לפרסום שמושך לקוחות פוטנציאליים. הם מקשטים את החזיתות של מרכזי עסקים, מקומות בילוי, מתקנים מסחריים וחנויות רחוב. חברת רפאל תעשיות שלטים נמצאת בתחום מזה שני עשורים, ומתמחים בייצור שלטים איכותיים ומעוצבים עבור עסקים פרטיים ועבור התעשיות הגדולות.

    אילו משימות נפתרות בעזרת שלטי חוץ מוארים?

    כיום אין הגבלות מבחינת בחירת השלטים לחנות, בנק, בית מרקחת, מכון יופי, מבנה מסחרי או לא מסחרי אחר. כל אחד מהם יכול להציב שלטי חוץ מוארים ובכך לבצע את הפונקציות הבאות:

    להודיע לציבור על מיקומו של נכס מסוים. הוא מחובר ישירות לבניין, או לא רחוק מהמוסד (למשל, על עמוד).

    מושך את תשומת הלב של לקוחות אמיתיים ופוטנציאליים. לעיתים מדובר בשלט בעיצוב מקצועי שהופך להיות הגורם המכריע בבחירת חנות או מכון יופי מסוים.

    בולט מקהל המתחרים. בעולם שבו התחרות בתחומים רבים היא גבוהה ביותר, אתם צריכים להיות שונים מהשאר. שלט מואר בכניסה עושה לרוב את העבודה.

    תפקיד נוסף של השלטים הוא לקדם את הסגנון הארגוני של החברה. שלט הוא חלק ממיתוג, חשוב כמו משרד מעוצב היטב או סגנון העיצוב של כרטיס הביקור.

    למה כדאי לשים לב בעת התקנת שלט חוץ מואר?

    על מנת ששלט יעמוד בתפקידו, יש לעצב אותו תוך התחשבות בנקודות הבאות:

    • היקף החברה;
    • פלח מחיר של סחורות ושירותים;
    • מאפייני קהל היעד;
    • תפיסה כללית של החברה;
    • מיקום ההתקנה.

    כדי לבחור פורמט שילוט יש לבחור ערכת הצבעים ואופי העיצוב. ניתן לבצע מחקר שיווקי או ללמוד את המתחרים העיקריים ולעשות טוב יותר. דרך נוספת היא כניסה זמנית לתפקיד קהל היעד. זה יעזור לכם להבין אם מבנה הפרסום שנבחר יעבוד. מומחי תעשייה מייעצים לגישה מאוזנת לנושא זה, מכיוון שלפי הסטטיסטיקה, 60% מהקונים נכנסים לחנות בשל העובדה שהשלט היה אטרקטיבי מספיק, לכן השילוט חייב להיות מקצועי! אם אתם צריכים לבחור או לעצב שלט, צרו קשר עם המומחים של חברת רפאל תעשיות שלטים, והם יציעו את האפשרות הטובה ביותר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      שלטים מוארים נוספים

      שלט מואר לעסק

      אין כמו הלילות, במיוחד לבעלי העסקים שמרכז הפעילות העסקית שלהם פונה אל הרחובות הראשיים של הערים הגדולות. הישראלים שמסיימים לעבוד, יוצאים בהמוניהם לסידורים, טיולים ובילויים, ומציפים את הרחובות. ואולם, אם אתם בעלי עסקים חכמים ונבונים, אתם בוודאי יודעים שלא מספיק למקם את החנות שלכם באמצע הרחוב כדי למשוך אליה לקוחות. אתם צריכים ובעיקר רוצים לשלב גם שילוט מיוחד ובולט לעין שיכול לעזור לכם להכניס את הלקוחות לעסק. על כן, הבחירה של בעלי עסקים רבים היא להזמין שלטים מוארים לחנויות שלהם, כדי למשוך את הקהל גם לאחר רדת החשיכה. חברת רפאל תעשיות שלטים היא החברה המיומנת והוותיקה ביותר בתחום ייצור השלטים המוארים. חברה זו תסייע לכם ביצירת השילוט המדויק לצרכים שלכם, תוך שימוש בטכניקות העבודה המתקדמות והאיכותיות ביותר. אם אתם מחפשים מידע על אותיות תלת מימד צרו איתנו קשר.

      אותיות מוארות

      אותיות מוארות מיוחדות רושם ראשוני הוא החוק הכי חשוב בכל אינטראקציה אנושית. על אחת כמה וכמה אם אתם רוצים ליצור עניין ולמשוך אליכם קהל רב. בעולם העסקים, הבינו כבר לפני שנים רבות שאי אפשר להחליף את...

      לשירות
      שלטי לד

      שילוט לד מי שאמר שאין טוב ממראה עיניים, מעולם לא שיער לעצמו עד כמה ההנחה הזו מתאימה לחיים המודרניים שלנו. ככל והשוק הולך ומתפתח, יותר מוצרים יוצאים לאוויר והשפע סובב סביבנו, כך קשה יותר לבעלי עסקים...

      לשירות
      מחיר משתלם לשילוט עסקים

      שלטים מוארים יכולים להיקרא בבטחה אחד מכלי הפרסום היעילים ביותר בתקופה המודרנית. הם עדיין מושכים את תשומת הלב המוגברת של צרכנים פוטנציאליים. כאשר אתם מחפשים עבור שילוט עבור עסקים מחיר משתלם, תמצאו בעצם במגוון רחב...

      לשירות

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם