ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מה מיוחד כל כך במוצר כל כך פשוט?

    ישנם דברים קטנים שמושכים את תשומת בלב שלנו, בין אם אנחנו מבחינים בכך במודע ובין אם לא. אחד הדרכים להשקיע בפרסום מוצר, חנות או שירות של אדם הוא על ידי שלטים. אותם אנחנו רואים בכל מקום- על כבישים מהירים וברחובות הקטנים, בתוך הקניון ואפילו כמגנטים על המקרר בבית. אם אתם מחפשים דרך לפרסם את העסק שלכם מבלי להתעסק בזה כל יום ולראות תוצאות, זה הזמן להכין שלט, וכאן, אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו רפאל תעשיות נעמוד כאן לשירותכם לכל סוג שלט שתרצו.

    סוגים שונים של מוצרים

    ישנם מגוון סוגים של שלטים שבעזרתם אתם יכולים לפרסם את העסק- סימנים מאותיות בנויות, שבדרך כלל יהיו מודבקים על קירות מחוץ או בתוך מבנה, שלט מטפט שאותו בדרך כלל נמצא בחוץ בין אם בתוך השכונה או בכביש מהיר, ואפילו תוך מבנים. שילוט זוהר, כלומר שהאותיות מוארות, נוכל למצוא אותם על מבנים בתוכם ומחוצה להם ועוד. הם יכולים להיות בכל גודל שתרצו, צבעוני או שחור לבן, בעל הרבה מלל או מילת מחץ אחת. למוצרים אלו יש כל כך הרבה דרכים להיות מוצגים, כך שכל מה שנותר הוא לבחור מה אתם רוצים לייצג כלפי חוץ ולהתאים את השלט עבורכם- כי אופציות, יש המון!

    משמעותי יותר ממה שאנחנו חושבים

    לכל מקום שאנחנו הולכים או כל ארגון או עסק שקיים, כנראה פנה לחברה המייצרת שלטים. בין אם אנחנו קוראים את השלט ומתעמקים בו ובין אם אנחנו חולפים על פניו, התמונה שלו והצבעים נכנסים אלינו לתת מודע ומשפיעים עלינו מבלי שנדע. כששלט הוא צבעוני, בעל מלל קצר אך ברור זה הרבה יותר חזק מאדם שבא ומשכנע לקנות במקום. אפילו לפוליטיקאים לקראת בחירות, אנחנו נשים הרבה יותר לב למועמדים שמפרסמים הרבה סימונים שנוכחותם בולטת.

    מי אנחנו ובמה אנו מתמקצעים?

    רפאל תעשיות שלטים נוצרה בשנת 2004 על ידי האחים קורקוס. אנחנו מספקים שירות לעסקים גדולים ולאנשים פרטיים כאחד. אנחנו מסייעים הכנה ועיצוה של השלט ובין היתר תלייתו במקום המבוקש. את השלט הבא שלכם, אנחנו נשמח להכין אותו עבורכם!

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      ליצירת קשר

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם