שלט הוא טכנולוגיית פרסום ומידע פשוטה אך יעילה למדי המאפשרת לחברה להתפרסם וללקוח לבחור את המותג הדרוש לו. שלטי חוץ מוארים, אותיות תלת מימדיות עם ובלי תאורה, קופסאות תאורה, עיצובי ניאון ושלטים משולבים משמשים לעתים קרובות לפרסום שמושך לקוחות פוטנציאליים. הם מקשטים את החזיתות של מרכזי עסקים, מקומות בילוי, מתקנים מסחריים וחנויות רחוב. חברת רפאל תעשיות שלטים נמצאת בתחום מזה שני עשורים, ומתמחים בייצור שלטים איכותיים ומעוצבים עבור עסקים פרטיים ועבור התעשיות הגדולות.
אילו משימות נפתרות בעזרת שלטי חוץ מוארים?
כיום אין הגבלות מבחינת בחירת השלטים לחנות, בנק, בית מרקחת, מכון יופי, מבנה מסחרי או לא מסחרי אחר. כל אחד מהם יכול להציב שלטי חוץ מוארים ובכך לבצע את הפונקציות הבאות:
להודיע לציבור על מיקומו של נכס מסוים. הוא מחובר ישירות לבניין, או לא רחוק מהמוסד (למשל, על עמוד).
מושך את תשומת הלב של לקוחות אמיתיים ופוטנציאליים. לעיתים מדובר בשלט בעיצוב מקצועי שהופך להיות הגורם המכריע בבחירת חנות או מכון יופי מסוים.
בולט מקהל המתחרים. בעולם שבו התחרות בתחומים רבים היא גבוהה ביותר, אתם צריכים להיות שונים מהשאר. שלט מואר בכניסה עושה לרוב את העבודה.
תפקיד נוסף של השלטים הוא לקדם את הסגנון הארגוני של החברה. שלט הוא חלק ממיתוג, חשוב כמו משרד מעוצב היטב או סגנון העיצוב של כרטיס הביקור.
למה כדאי לשים לב בעת התקנת שלט חוץ מואר?
על מנת ששלט יעמוד בתפקידו, יש לעצב אותו תוך התחשבות בנקודות הבאות:
- היקף החברה;
- פלח מחיר של סחורות ושירותים;
- מאפייני קהל היעד;
- תפיסה כללית של החברה;
- מיקום ההתקנה.
כדי לבחור פורמט שילוט יש לבחור ערכת הצבעים ואופי העיצוב. ניתן לבצע מחקר שיווקי או ללמוד את המתחרים העיקריים ולעשות טוב יותר. דרך נוספת היא כניסה זמנית לתפקיד קהל היעד. זה יעזור לכם להבין אם מבנה הפרסום שנבחר יעבוד. מומחי תעשייה מייעצים לגישה מאוזנת לנושא זה, מכיוון שלפי הסטטיסטיקה, 60% מהקונים נכנסים לחנות בשל העובדה שהשלט היה אטרקטיבי מספיק, לכן השילוט חייב להיות מקצועי! אם אתם צריכים לבחור או לעצב שלט, צרו קשר עם המומחים של חברת רפאל תעשיות שלטים, והם יציעו את האפשרות הטובה ביותר.